Pripravljeni na mednarodni preboj

Pripravljeni na mednarodni preboj

Podjetje MIT razširja poslovanje v regijo in si povečuje tržišče z novimi poslovnimi programi.

Poslovni informacijski sistemi so posel, kjer podjetje brez stalnega vlaganja v razvoj in ponudbo novih rešitev hitro izgubi tekmo z domačo in svetovno konkurenco. Podjetje MIT je s poslovnimi in tehnološkimi dosežki v zadnjih leti potrdilo, da se uvršča v sam vrh ponudbe poslovnih informacijskih sistemov za proizvodnjo in predelavo, gradbeništvo, založništvo ter veleprodajo.

Rešitve za velika podjetja

MIT je svoj dovršen poslovni informacijski sistem nadgradil z vrsto nišnih rešitev ter z dodatnimi programskimi moduli za podporo pri poslovnem odločanju, upravljanju odnosov s strankami in obvladovanje dokumentov. »MIT Orkester je konkurenčen tudi globalnim proizvajalcem, saj podjetjem različnih dejavnosti in velikosti zagotavlja celovito in prilagojeno poslovno rešitev,« je poudarila Marjeta Povalej, direktorica podjetja MIT. Podjetje narekuje trende, saj je poleg brezpapirnega poslovanja uporabnikom že ponudilo tudi širok nabor mobilnih rešitev na področju skladiščne logistike, spremljanja proizvodnje in vodenja. Lani so ponudili nove spletne rešitve za podporo pri prodaji, letos pa so začeli z razvojem nove generacije poslovnega informacijskega sistema, ki bo po napovedih inovativen s tehnološkega, poslovnega in uporabniškega vidika.

Prilagojen sistem za manjše proizvajalce

V podjetju MIT so za manjša proizvodna podjetja izdelali poslovno-proizvodni informacijski sistema MIT OrkesterM, ki ga ponujajo tudi v obliki najema. »Rešitve za manjša proizvodna podjetja, ki so trenutno na tržišču, večinoma ponujajo materialno poslovanje in se ne spuščajo v proizvodni proces,« je pojasnila Marjeta Povalej. »Poleg tega se manjša proizvodna podjetja, ki večino kapitala vlagajo v poslovno rast, zelo težko odločijo za dražje naložbe v informacijski sistem z dodelano proizvodno podporo.« V podjetju so takšnim proizvodnim podjetjem omogočili, da lažje pridejo do resne informacijske podpore celotnemu poslovnemu in proizvodnemu procesu, kar so si do sedaj lahko privoščila samo srednja oziroma velika proizvodna podjetja.

Prvi kupci in partnerstva v tujini

Ob krepitvi tržne prisotnosti v Sloveniji podjetje širi poslovanje v Srbijo in na Hrvaško. »Slovenskim podjetjem pomagamo pri širjenju poslovanja na tuje trge, regionalnim podjetjem pa prinašamo najboljše poslovne prakse poslovanja,« je še dodala Povalejeva. V lanskem letu so v regiji izvedli štiri večje informacijske projekte, gradijo pa tudi partnersko mrežo. Prodaja naj bi v treh letih dosegla rezultate v Sloveniji.


admin

Comments are closed.