DONIT TESNIT z mobilnim delom do učinkovite logistike

DONIT TESNIT z mobilnim delom do učinkovite logistike

Donit Tesnit z mobilnim delom do učinkovitejše logistike

Rešitev mobile@MIT podjetju Donit Tesnit poenostavlja načrtovanje in izvedbo dela v skladišču, zagotavlja ažurne podatke za poslovanje ter izboljšuje učinkovitost skladiščno-logističnih postopkov.

V podjetju Donit Tesnit, ki je eden vodilnih evropskih proizvajalcev tesnil, so se zaradi papirnih dokumentov in ročnega vnašanja podatkov v skladišču srečevali s številnimi izzivi. Najbolj pereče so bile zamude pri dobavi ter napake pri odpremi, pestila pa jih je tudi pomanjkljiva sledljivostjo izdelkov.

poslovanje_mobilno

Rešitev znotraj obstoječega sistema ERP

Da bi odpravili zamike pri vnosu podatkov in zagotovili točne informacije, so uvedli mobilno logistično rešitev, ki temelji na proizvodno-poslovnem informacijskem sistemi MIT Orkester. »Odločili smo se za uporabo standardnih transakcij, ki jih je ponujal obstoječi ERP, zato smo lahko sistem uvedli. Sicer smo že večkrat iskali rešitve pri ponudnikih standardnih skladiščnih sistemov, ampak smo ugotovili, da nam ne rešujejo naših transakcij,« je povedal Andrej Novak, vodja projektov v Donit Tesnit. V podjetju so z mobilnim sistemom podprli označevanje izdelkov ter procese v skladišču gotovih izdelkov in trgovskega blaga.

Ob logistiki podprli tudi sledljivost

Donitov skladiščni proces se pravzaprav začne na zadnji kontrolni točki v proizvodnji, kjer pridobijo informacije o napakah, teži, količini, šarži … Za takšno izvedbo so se odločili zaradi eksplozivnega proizvodnega okolja, kjer bi bila uvedba sistema sledljivosti izredno zahtevna. Istočasno z označevanjem izdelkov na izhodu iz proizvodnje pridobijo informacijo, da je prišlo nekaj iz proizvodnje na zalogo, kar omogoča takojšen začetek odbiranja in priprave odpreme.

Mobilni postopki povečujejo produktivnost

Mobilni terminali predstavljajo pomembno pridobitev za skladiščni proces. Z njimi so poenostavili skladiščne manipulacije, zagotovili ažurne podatke v poslovnem informacijskem sistemu in odpravili podvajanje dela. Celoten proces poteka bistveno hitreje, saj ni več treba pisati listkov za označevanje in ročno vnašati podatkov. »Nekateri izpisi se prožijo sami. Za ročni vnos podatkov in izpis listka je na primer delavec prej porabil minuto ali dve, sedaj pa je izpisan v trenutku,« je pojasnil Novak. Neposredne prihranke časa so dosegli tudi z odpravo mrtvih časov. Informacije o prihodu izdelkov iz proizvodnje so takoj na voljo drugim službam, na primer prodaji, ki lahko vidi, kaj je bilo proizvedeno, kaj je v skladišču, na odpremni listi. Zaradi poenostavljenih postopkov so uspeli skrajšati odpremo v času največjih obremenitev, ki se pojavljajo ob koncih meseca, do dva dneva.

Točni podatki odpravljajo napake

Napak pri odpremi zaradi človeškega faktorja praktično ni več. Izboljšali so tudi sledljivost izdelkov. Tako Novak: »Sedaj takoj vemo, kaj smo kupcem poslali. Podatki so na ravni šarže, pri čemer kupce lahko tudi sami obvestimo, če je bilo kaj narobe iz tehničnega vidika.« Rezultat naložbe v mobilne logistične procese se torej kaže predvsem v kakovostnejšem procesu, zaradi katerega se je zmanjšalo število reklamacij in zamud pri dobavi.


admin

Comments are closed.