Kako izboljšati prodajo v spletni trgovini?

Temelj prodaje so ustrezni produkti in storitve, a žal v spletni trgovini to ni dovolj.

V okviru srečanj DigiON sta predavatelja Roman Krušič in Brigita Tomažič na konkretnih primerih prikazala, kako poskrbeti, da nas kupci najdejo in kaj kupce v praksi spodbuja k dodatnemu nakupu.

NAROČILO BREZPLAČNEGA POSNETKA

Ogled posnetka priporočamo vsem, ki že imate ali nameravate postaviti spletno trgovino.


Predavatelja




Roman Krušič je so-prejemnik nagrade Websi za najboljšo spletno trgovino leta 2020. S poslovanjem na internetu se ukvarja od leta 2001, kot senior svetovalec za spletne rešitve v podjetju Spletna postaja pa je sodeloval že pri več kot 800 projektih za podjetja vseh velikosti.




Brigita Tomažič je izkušnje nabirala v proizvodni in trgovski branži, danes pa je v podjetju Saop vodja prodaje sistema iCenter. Na terenu se pogosto srečuje z dilemami uporabnikov, ki želijo povezati spletno poslovno analitiko z ERP-om.

Vsebina brezplačnega posnetka – prejeli boste odgovore na 10 ključnih vprašanj:

1. Kje spletni prodajalci delajo napake, kaj pozabijo optimizirati?
2. Kateri so ključni elementi spletne trgovine in kje so težave?
3. Kako vplivajo na prodajo različni nakupni procesi?
4. Kako je pametni telefon vplival na razvoj uporabniške izkušnje?
5. Zakaj je ključno imeti nadzor nad podatki, ki se zbirajo v zaledju?
6. Katere kazalnike bi moral spremljati spletni prodajalec?
7. Katere programe uporabljati za spremljanje poslovnih poročil?
8. Katere so pasti in dobre prakse marketinga in optimizacije?
9. Koliko je vreden posamezen kupec in kako ga obdržati?
10. Kakšni so trendi in smernice za prihodnost spletne trgovine?

DigiON webinar Saop, Spletna postaja

Za ogled posnetka vnesite podatke