Preizkušeno vodenje trženja in prodaje
Vsak posamezen kupec ali dobavitelj je pomemben za podjetje. Vendar ali veste, kateri poslovni partnerji so z vidika ustvarjenega prometa in dela oziroma stroškov najbolj donosni?
Dobra informacija je ključnega pomena za sklenitev in ohranjanje posla ter navsezadnje za ustvarjanje dobička. Prav ohranjanje zvestih partnerjev je še posebej pomembno, saj je tudi do 10-krat cenejše od iskanja novih! Skrb za partnerje, predvsem pa za kupce, terja nenehno delo in to ob uporabi pravih, točnih in hitrih informacij.
CRM@MIT je sistem za podporo trženju in prodaji, ki ima vedno pravi odgovor, ko gre za vprašanja o kupcih – ne glede na to, ali razvijate trženjsko akcijo za nove ali obstoječe kupce, se pripravljate na prodajni sestanek, vzdržujete stik ali usklajujete zadnjo ponudbo. Posebna prednost sistema je prilagodljivost realnim potrebam uporabnikov glede kompleksnosti podpore trženjsko-prodajnemu procesu. Podjetje tako pridobi rešitev, s katero podpre začetne zahteve glede upravljanja odnosov s strankami, kasneje pa lahko začne z izkoriščanjem še ostalih, naprednejših zmožnosti.